Lyric Music

Leggi il Testo,la Traduzione in Italiano, scopri il Significato e guarda il Video musicale di Strings di Debbie Gibson contenuta nell'album The Body Remembers. “Strings” è una canzone di Debbie Gibson. Strings Lyrics.

TESTO - Debbie Gibson - Strings

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

VIDEO MUSICALE


TESTO - Debbie Gibson - Strings

Everywhere I look strings
People sayin', 'What's in it for me?'
Nothin' coming my way for free
And it ain't pretty, no
Everywhere I look strings
Don't you know how much it stings?
I don't want nothin', no part
Unless it's the strings of your heart
Unless it's the strings of your heart, ooh
Give me your heart strings
Give me your heart strings

He said he wanted me
I was his forever
But I was with him
And he was with her
When he didn't pick me
Well, I moved on
Then he came back to me
But, I was long gone

In the wake of his indеcisive love
I found my wings and I flew abovе it
Then he came back to me
Thinkin' I would still be where I stood
I said I wish I could, but

Everywhere I look, strings
People sayin', 'What's in it for me?'
Nothin' coming my way for free
And it ain't pretty, no
Everywhere I look, strings
The bell of duality rings
I don't want nothin', no part
Unless it's the strings of your heart
Unless it's the strings of your heart, mmm
Give me your heart strings
Give me your heart strings

You know, people move on
You don't love them back, one day their gone
Not the story that you wanna hear
But, love don't go Yeah, well maybe next year

Why ya gotta celebrate? Learn to appreciate
Follow all the twists in your twisted fate
'Cause' now it's for me, that I'm here
And my pain is not an opportunity
It's a little too little too late, you see
I was gonna let you bring out the best in me
But when you didn't
When I was in it
The faith I lost in you, I found in me

Everywhere I look
No one sayin', 'What's in it for me?' Oh
'Cause I'm finally free
And it's so pretty, oh
Everywhere I look
Don't mind the baggage love brings
But if it's not filled with the purest of things
It ain't comin' with me
Ain't comin' with me

Don't bring, don't bring no strings, oh
Give me your heart strings
Give me your
Give me your heart

Your unconditional, can't live without me
Do anything for love, ooh
No strings, no strings
No more strings

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

CONDIVIDI

Questo testo ha informazioni mancanti? Contattaci Ora!