dave-east-karma-3-deluxe

Leggi il Testo,la Traduzione in Italiano, scopri il Significato e guarda il Video musicale di My Trap di Dave East e G Herbo contenuta nell'album Karma 3 (Deluxe). “My Trap” è una canzone di Dave East. My Trap Lyrics.

TESTO - Dave East - My Trap

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

VIDEO MUSICALE

TESTO - Dave East - My Trap

Uh
(Renegade, Renegade, Renegade)
We ain't spendin' no money to fuck you over here for, nigga
Uh

Uh
Get the fuck out my trap (Get out)
I only want cash, ain't takin' no credit (Uh)
Oh you ain't get paid? Give a fuck about that
Get the fuck out my trap (Get the fuck out my trap, uh, uh)
Get the fuck out my spot (Ooh)
Before you park up, gotta circle 'round the block (Skrr)
Young boy got shot, they done got the strip hot
Get the fuck out my spot (Get the fuck out my spot)

Get the fuck out my place
She ask for thе one and I gave that bitch space
You nеver seen a star get the fuck out his Wraith
What the fuck I just made? (Get out)
Thinking 'bout, I spend like fifty K on Cartier (Woo)
Tomorrow it might be Audemars Piguet
These bitches they treat me like I'm Marvin Gaye, uh
Take off that Cuban (Cuban)
Throw them diamonds in the sky like the Roc (Throw 'em up)
My bitches was boostin', go to canal and come back uptown with a lot (Hey baby)
Like Slick Rick the Ruler, hunnid chains when I'm walking around in my spot (Hunnid chains)
He been missin' a month, somewhere in a trunk, his body gon' probably rot (Eww)

Uh
Get the fuck out my trap (Get out)
I only want cash, ain't takin' no credit (Uh)
Oh you ain't get paid? Give a fuck about that
Get the fuck out my trap (Get the fuck out my trap, uh, uh)
Get the fuck out my spot (Ooh)
Before you park up, gotta circle 'round the block (Skrr)
Young boy got shot, they done got the strip hot
Get the fuck out my spot (Get the fuck out my spot)

Remember we was walkin' with jocs
Had to run up broad day, I told 'em park up the block
My lil' partner he got bodies, he don't be talkin' a lot (He don't say much)
If we find out that's your trap house, then he gon' chop up the spot
G Herbo stay with that Glock like a prop
Ice on my neck when I pop in the drop
Roof missin' so I might hop out the top (Hop out the top)
I ain't got no more room in my garage
Quarantine borin', I bought three more cars (Damn)
Fast, these foreigns I'm whipping 'em all
Can't even tour, I don't feel it at all
Run this shit up, all-time high (All the time high)
Amiri that's all I buy (All I buy)
G-Fazo all I buy (All I buy, yeah G Herbo)
Disrespect my gang might die (Pussy)
He can take that flame, might try (Bah)
Don't run now (Don't worry nothin')
I'm a product of the streets, why would I lie? (Why would I lie)
I'm still fresh up off my block, why would I lie? (Why would I lie)
Still smell gun powder from them shots, why would I lie? (Why would I lie)
I got his khakis spin the block, he wanted two for five (He wanted two for five)
I hit up IC, with some Locs, they playin' do or die (Brrr)
I'm with some moes and with some folks, you tweakin' suicide (Suicide)
A nigga back against the ropes, I had to move the crowd (Knock 'em down)

We jumped out the window 'round brows (Ooh)
The Porsche it was turbo, I called up G Herbo
Just got to the rack with a pound
Niggas know I'ma score, I get in the paint
They treat me like Shaq', I get fouled (Damn)
I pull up all black with no mild (Nah)
You ain't seen no racks in a while (Nah)
You ain't been in the trap in a while (Nah)
Got it on me no pattin' me down (Uh-uh)

Uh
Get the fuck out my trap (Get out)
I only want cash, ain't takin' no credit (Uh)
Oh you ain't get paid? Give a fuck about that
Get the fuck out my trap (Get the fuck out my trap, uh, uh)
Get the fuck out my spot (Ooh)
Before you park up, gotta circle 'round the block (Skrr)
Young boy got shot, they done got the strip hot
Get the fuck out my spot (Get the fuck out my spot)

Get out, get out
Get the fuck out my place
She ask for the one and I gave that bitch space
You never seen a star get the fuck out his Wraith
What the fuck I just made? (Skrrr)
Thinking 'bout, I spend like fifty K on Cartier (Woah)
Tomorrow it might be Audemars Piguet
These bitches they treat me like I'm Marvin Gaye, uh (Like I'm Marvin Gaye, like I'm Marvin Gaye, like I'm Marvin Gaye)
Uh
Get the fuck out my trap (Get the fuck out my trap, get the fuck out my trap)

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

CONDIVIDI

Questo testo ha informazioni mancanti? Contattaci Ora!