rtb-mb-intro

RTB MB

Intro

Leggi il Testo,la Traduzione in Italiano, scopri il Significato e guarda il Video musicale di Intro di RTB MB contenuta nell'album Intro. “Intro” è una canzone di RTB MB. Intro Lyrics.

TESTO - RTB MB - Intro

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

VIDEO MUSICALE


TESTO - RTB MB - Intro

(Enrgy made this one)
Ayy
RTB shit

Twenty-seven days, nigga, twenty-seven nights (Yeah)
MAC-11 K's, nigga, 40 got a knife (Okay)
Got this lightskin, she bad, put her on a flight (Yeah)
She said, "You only wanna hit," I said, "Damn, girl, you right" (Uh)
And her nigga found out, I told him, "Damn, bro, that's life" (Yeah)
I finessed the whole target in front of 12, bitch, I'm nice (Yeah)
My shooter from the Mitten, out in Charlotte, Glen Rice (Bitch)
I ain't never had shit, now I bought a Benz twice (Twice)
Why you flexin' on the 'Gram, tryna get your likes up? (Yeah)
Yeah, we saw that you snitched, judge had it typed up (Okay)
They put pressure on a diamond, now my chain iced up (Bitch)
I done been through it all, I look at pain like, "What?" (Man)
What else you gon' hit me with?
My nigga good with numbers, scam, slide, that's arithmetic (Okay)
Told my nigga leave the hoes alone, I'm a hypocrite (Yeah)
Tryna match a Rollie, you ain't even got a wrist for this
Stuffed my ex and drove thirty minutes, she be quick to piss (Okay)
In the 305, I'm probably chillin' with a different chick (Go)
Real nigga vs. rap nigga, it's a difference (Yeah)
They askin' how much for the fit? I told 'em it's a brick
What's good, bro? Ain't shit, chasin' commas
I could never trust a bitch, yeah, only Ace's mama (Okay)
Why we fightin' in the stores, girl? This ain't the place for drama (C'mon)
White boy hittin' hard in the ring, talkin' Donna (Yeah)
Oops, I meant Dana
Finna catch a PJ with all baddies to Topanga (Huh?)
I been fuckin' with the models, but I'm switchin' to the singers (Uh-huh)
Kels got that red beam on your head, you in danger (Bitch)
Every time I'm in the A with RTB, then it's a banger (Huh?)
Get a couple double-R's, we finna bring them bitches out (C'mon)
I just got you a bag, girl, what the fuck you trippin' 'bout? (Man, what?)
I ain't talkin' 'bout no spankin' when we pull them switches out (Uh-huh)
Caught his mans with his pants down at a bitch's house (Ayy, stupid)
We been whippin' in the crib, we had to flip the kitchen out (Yeah)
Got a 40 with a long nose, Scottie Pippen snout (Damn)
You be fuckin' with the wrong hoes, they put your business out (Hmm)
Dirty drink out a strong ho, make 'em spit it out
I upped ten on my old ho, said, "You missin' out" (Go)
I put twin on my old pros and make him get it out (Go)
I put rims on my old chrome, bullets hit his mouth (Yeah)
Your BM on my ho phone, make her sit it out (RTB)
Twenty-seven days, nigga, twenty-seven nights
MAC-11 K's, nigga, 40 got a knife
Got this lightskin, she bad, put her on a flight
She said, "You only wanna hit," I said, "Damn, girl, you right" (I said, "You right")
And her nigga found out, I told him, "Damn, bro, that's life" (Man, that's life)
I finessed the whole target in front of 12, bitch, I'm nice (Bitch, I'm nice)
My shooter from the Mitten, out in Charlotte, Glen Rice (Yeah)
I ain't never had shit, now I bought a Benz twice (RTB)

Yeah, gang, gang
I told you

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

CONDIVIDI

Questo testo ha informazioni mancanti? Contattaci Ora!