sofaygo-b4pink

SoFaygo

Good Day

Leggi il Testo,la Traduzione in Italiano, scopri il Significato e guarda il Video musicale di Good Day di SoFaygo contenuta nell'album B4PINK. “Good Day” è una canzone di SoFaygo. Good Day Lyrics.

TESTO - SoFaygo - Good Day

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

VIDEO MUSICALE


TESTO - SoFaygo - Good Day

(Haha, I miss you, Bryce)
(​y2, is that you?)

Ayy, fuck it, we gon' have a good day
My niggas still in the streets selling shit
And they ain't got no business selling, but it's okay 'cause (They go 'round)
Huh, they gon' have that shit one day (Yeah)
And we ain't never took a handout from a nigga
If you play with me, then it's gon' be some gunplay, yeah (Bah)
Ayy, gunplay, I just wanna know something
I just wanna know why these bitches good for nothing (Yeah)
These niggas so fake, ayy
Bitch, I'm gon' be on the way, yeah
Let me know if you're straight (Yeah)
'Cause I cannot stay in the A (Juug)
I cannot stay in the A way too long, girl, I got a flight to L.A. (Go)
Tell me that this is her favorite song, it's been in her head all day (Shit)
I don't wan' tell me no more, when I'm in that shit, it's fuck yesterday (Shit, it's fuck yesterday)
I might go drop ten bands for nothing, I fell in love with getting paid (Let's go)
Ended up getting paid (Shit), play you like ace of spades (Shit)
I didn't wanna do you like that, but I did that shit anyway (Grrt)
Open up Heaven's gates, yeah (Go), I got 'em feeling some way (Let's go)
I didn't wanna have to move you back, but you was all up in my face (Ayy)

(Ooh, ah) Exes, shame on my exes (Ooh, ah)
(Ooh, ah) See me glowing, now that lil' ho wanna text (Ooh, ah)
(Ooh, ah) Thumbin' through them hundreds (Ooh, ah, yeah)
(Ooh, ah) Way it plays out is so funny (Ooh, ah, yeah)

Ayy, fuck it, we gon' have a good day
My niggas still in the streets selling shit
And they ain't got no business selling, but it's okay 'cause (They go 'round)
Huh, they gon' have that shit one day (Yeah)
And we ain't never took a handout from a nigga
If you play with me, then it's gon' be some gunplay, yeah (Bah)
Ayy, gunplay, I just wanna know something
I just wanna know why these bitches good for nothing (Yeah)
These niggas so fake, ayy
Bitch, I'm gon' be on the way, yeah
Let me know if you're straight (Yeah)
'Cause I cannot stay in the A (Juug)
I cannot stay in the A way too long, girl, I got a flight to L.A. (Go)
Tell me that this is her favorite song, it's been in her head all day (Shit)
I don't wan' tell me no more, when I'm in that shit, it's fuck yesterday (Shit, it's fuck yesterday)
I might go drop ten bands for nothing, I fell in love with getting paid
I cannot stay in the A way too long, girl, I got a flight to L.A. (Go)
Tell me that this is her favorite song, it's been in her head all day
Tell me that this is her favorite song, it's been in her head all day

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

CONDIVIDI

Questo testo ha informazioni mancanti? Contattaci Ora!