Lyric Music

Fredo Bang

Get Back

Leggi il Testo,la Traduzione in Italiano, scopri il Significato e guarda il Video musicale di Get Back di Fredo Bang contenuta nell'album Get Back. “Get Back” è una canzone di Fredo Bang. Get Back Lyrics.

TESTO - Fredo Bang - Get Back

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

VIDEO MUSICALE


TESTO - Fredo Bang - Get Back

(Goddamn, BJ with another one)
(Ha, haha, haha, you're crazy NOM)
(BBoy dripping that sauce)
Yeah

You know I woke up on that bullshit (On that bullshit)
I'm on that wish a nigga would shit (I wish he would shit)
Convicted felon with a full clip (Baow, baow)
All-black with a ski mask, we pullin' up anonymous (Yeah, yeah)
We put opps up in the grave, I know my dead homies been proud of us
Drop a 10, F&N's, BangBiz, murder biz
With the shits, split the shit, you do it right, you duck a bid
Bang-bang, blood stains, big ape, orangutan
When it come to murder, all the killers know my fuckin' name (Bitch)

Swervin' in the Benz through my city (Oh, oh-oh)
Clutchin' bad, I gotta make it back home (Back home), yeah
They took my partner told me get that shit in blood (Baow, baow)
Ask the city, bet I got it back though (Back though)

Yeah, first body, I prayed to God (Bitch)
Ask for forgiveness for em (Pussy)
Why you ain't prayin' for yourself?
He made me do it to em
Every city throwin' four’s (Uh-huh)
Might chuck a fucking M (Yeah, yeah)
Bitch, that stand for murder (Yeah)
Play above the rim
Headshot, baow, baow (Baow), one hitter quitter
You just made my kill list (Bitch), winner chicken dinner
I'ma fuck my opp bitch 'cause her nigga tender (Ayy, ayy)
Catch him up in traffic (Grr), he bet not stop that rental (Bitch)
Swervin' in the Benz through my city (Oh, oh-oh)
Clutchin' bad, I gotta make it back home (Back home), yeah
They took my partner told me get that shit in blood (Baow, baow)
Ask the city, bet I got it back though (Back though)
Swervin' in the Benz through my city (Oh, oh-oh)
Clutchin' bad, I gotta make it back home (Back home), yeah
They took my partner told me get that shit in blood (Baow, baow)
Ask the city, bet I got it back though (Back though)

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

CONDIVIDI

Questo testo ha informazioni mancanti? Contattaci Ora!