bbno-%e2%80%8bbag-or-die

bbno$

bag or die

Leggi il Testo,la Traduzione in Italiano, scopri il Significato e guarda il Video musicale di bag or die di bbno$ contenuta nell'album ​bag or die. “bag or die” è una canzone di bbno$. bag or die Lyrics.

TESTO - bbno$ - bag or die

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

VIDEO MUSICALE

TESTO - bbno$ - bag or die

Tonight we party, my friends

Sip on mezcal, I like tequila, damn this shit tasty
Kid you not, I made 'bout a milli', off a pink beanie
I feel like my life is a movie, damn this too easy
Can't catch me, I'm jumping the borders
Hit the embassy, it's bag or die
Seven gold chains on me, call me Slick Rick
Just made an album, seven days, that's quick
Boobies goin' up and down (Pow)
She's fit, hold up, wait, rewind that shit
Got uncut gems, Adam Sandler (Click)
She a vegan, she got a thigh gap (Woah)
And my BO smell good, it smell like lilac
My team eating, yeah we did a lap
I'ma cash rap, always do a buyback
Down payment on the whole metropolis (Cash)
On my healthy cereal, monogamous (Oh)
She a turkey on my dick, she gobblin' (Brr)
Big dick appointment, gynecologist (I'm a doctor)
Sold out every show on all the continents (Global)
I don't know where I got my confidence (I don't know)
I'm a half-full type of guy, I'm an optimist (Facts)
Sipping on the Henny, toxicologist
So I bought a house in LA, I don't live there, I just rent it out
You can bet your ass I own all the cars in my roundabout
You ain't making too much sense, I don't know what you on about
Bitch, it's fucking 'bag or die', this money to me, Paramount
You can kiss my ass if you wanna kiss me, miss me
Double C's on the prints, got me feeling itchy
I stay busy, I'm up and my nose bleeds
Ring around the rosie, pocket full with Benjies
Sip on mezcal, I like tequila, damn this shit tasty
Kid you not, I made 'bout a milli', off a pink beanie
I feel like my life is a movie, damn this too easy
Can't catch me, I'm jumping the borders
Hit the embassy, it's bag or die

Vai alla Traduzione
Vuoi inserire un nuovo brano? Inviaci il testo!

CONDIVIDI

Questo testo ha informazioni mancanti? Contattaci Ora!